środa, 25 maja 2011

Don't look back!

Wreszcie!!! Udało mi się namówić kogoś na zdjęcia, ale i tak jestem z nich średnio zadowolona, bo fotograf był bardzo zniecierpliwiony i w połowie sesji się na mnie obraził:P, ale nic to. Coś tam wybrałam i wstawiam, bo już dawno nic nowego się nie działo. Ktoś powie, znowu czarny:P:P:)Nuda!:) Ale ja kocham czarny i jak nie mam na sobie nic czarnego czuję się chora:), ale, ale już niedługo obiecuję bardziej kolorowe sesje:) Na pewno:)
Głównie chciałam zaprezentować cekinowy czarny top wygrzebany w second handzie;), z którego jestem bardzo zadowolona, bo lubię cekiny w casualowych strojach,a którego nie mam na razie gdzie nosić:(
Ostatnie zdjęcie zrobione przez moją niezwykle elastyczną drugą rękę przedstawia dzisiejszy zakup:)







fot. Bartek

top : sh (Dunnies)
marynarka/jacket : Vero Moda
szorty/shorts : H&M
okulary/sunglasses: Ray-Ban
bransoletki/bacelets : H&M
opaska/band : H&M
torebka/bag : allegro
pasek/belt : random shop
buty/shoes : random shop

4 komentarze:

  1. Dzięki ;) Powodzenia w dalszych poczynaniach znam ten ból też mam problem z fotografem ;)

    PozdrawiaMY

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ale następnym razem nie zapominaj o uśmiechu , bo trochę smutno wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, następnym razem będę się uśmiechać specjalnie dla Ciebie:), Susie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw. ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń